FAQ
1) Is verzending van jullie producten echt helemaal gratis?
Jazeker! Wij rekenen GEEN verzendkosten binnen Nederland en België.
2) Wat is de levertijd?
6) Heb ik garantie op de producten bij Trendy4u2?
Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
7) Ik ben niet tevreden over het product. Wat nu?
Jazeker! Wij rekenen GEEN verzendkosten binnen Nederland en België.
2) Wat is de levertijd?
De levertijd bedraagt meestal ca. 3 werkdagen. Indien dit langer is laten we het weten.
3) Waar vind ik jullie Privacy verklaring?
4) Hoe kan ik betalen?
De betaling kan worden uitgevoerd in de veilige en vertrouwde online omgeving van je eigen bank via iDEAL of via PayPal (Creditcard). Ook kan er gekozen worden voor achteraf betalen via Billink (zie punt 4).
Belgische klanten kunnen gebruik maken van Mister Cash.
5) Wat is "Achteraf betalen via Billink"?
Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaald u later (binnen 14 dagen) de factuur. Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V., welke deze zal toetsten op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens namens Billink B.V. de factuur. Billink B.V. is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van uw betaling.
3) Waar vind ik jullie Privacy verklaring?
Deze is te vinden links onderaan (footer) van de shop. Wanneer u een bestelling plaatst gaat u hiermee akkoord.
4) Hoe kan ik betalen?
De betaling kan worden uitgevoerd in de veilige en vertrouwde online omgeving van je eigen bank via iDEAL of via PayPal (Creditcard). Ook kan er gekozen worden voor achteraf betalen via Billink (zie punt 4).
Belgische klanten kunnen gebruik maken van Mister Cash.
5) Wat is "Achteraf betalen via Billink"?
Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaald u later (binnen 14 dagen) de factuur. Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V., welke deze zal toetsten op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens namens Billink B.V. de factuur. Billink B.V. is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van uw betaling.
6) Heb ik garantie op de producten bij Trendy4u2?
Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
7) Ik ben niet tevreden over het product. Wat nu?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.
8) Naar welk adres kan ik mijn product retourneren?
Retouren mogen naar onderstaand adres:
9) Wat gebeurt er na het terugsturen van mijn product?
Trendy4u2 vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Trendy4u2 in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Trendy4u2 aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Trendy4u2 gebruikt voor terugbetaling
hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
10) Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de
dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de
afdeling klantcontact door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Trendy4u2 bij is aangesloten.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.
8) Naar welk adres kan ik mijn product retourneren?
Retouren mogen naar onderstaand adres:
Trendy4u2 t.a.v. retouren
Oosterdiep WZ 236
7881 GX Emmer-Compascuum
9) Wat gebeurt er na het terugsturen van mijn product?
Trendy4u2 vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Trendy4u2 in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Trendy4u2 aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Trendy4u2 gebruikt voor terugbetaling
hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
10) Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de
dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de
afdeling klantcontact door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Trendy4u2 bij is aangesloten.